Eskişehirspor sezonu açıyor!

Eskişehirspor sezonu açıyor!

Eskişehirspor, 2 Temmuz günü toplanarak sezonun ilk antrenmanını gerçekleştirecek.

2013.07.01 11:43 - Son Güncellenme: 2013.07.01 11:43 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Eskişehirspor sezonu açıyor!

Eskişehirspor, 2 Temmuz günü toplanarak sezonun ilk antrenmanını gerçekleştirecek.

Eskişehirspor Kulübü Basın Sözcüsü Bekir Sıtkı Saraç, AA muhabirine yaptığı açıklamada, siyah-kırmızılı takımın Eskişehirspor Vali Hanefi Demirkol Tesisleri'nde 2 Temmuz günü toplanacağını söyledi.

Takımın, teknik direktörü Ertuğrul Sağlam gözetiminde sezonun ilk antrenmanını yapacağını ifade eden Saraç, "Takımımız, Eskişehir'de bir hafta antrenmanlarını sürdürecek. Daha sonra Kocaeli'nin Kartepe ilçesinde 15 günlük kamp yapacağız. Bunun ardından Avusturya'nın başkenti Viyana'da hazırlıklarımızı sürdüreceğiz" diye konuştu.

Saraç, Sağlam ve yardımcılarının Eskişehirspor'u lige en iyi şekilde hazırlayacağını da sözlerine ekledi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.07.01 11:43 - Son Güncellenme: 2013.07.01 11:43 - HABER MERKEZİ
A