Eskişehirspor'dan taraftarlara teşekkür

Eskişehirspor'dan taraftarlara teşekkür

Eskişehirspor Kulübü, deplasmandaki Gençlerbirliği maçında verdikleri destek dolayı siyah-kırmızılı taraftarlar için teşekkür mesajı yayımladı..

2013.11.05 19:34 - Son Güncellenme: 2013.11.05 19:34 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Eskişehirspor'dan taraftarlara teşekkür

 

Kulübün resmi interten sitesinden "Teşekkürler Büyük Eskişehirspor Taraftarı" başlağıyla yayımlanan mesajda şu ifadelere yer verildi:

"Eskişehirspor sevdasını yüreğinde yaşayan ve bunu bir yaşam şekli olarak kabul eden taraftarımız, geçtiğimiz hafta kendi sahamızda oynadığımız maçta gösterdiği desteğini, tarihimizde birçok kez olduğu gibi yine mesafe tanımadan kilometrelerce uzağa taşımıştır. Ankara'da oynanan Gençlerbirliği maçında tribünleri dolduran, desteğini 90 dakika sürdüren ve maç sonunda sonuca bakmadan kendine yakışır şekilde takımını bağrına basan taraftarımız, verdiğimiz mücadelenin ne kadar doğru olduğunu bizlere bir kez daha hissettirmiş, şevkimizi, gayretimizi ve tutkumuzu bir üst seviyeye çıkarmıştır. Büyük taraftarımıza teşekkürlerimizi sunarız."

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.05 19:34 - Son Güncellenme: 2013.11.05 19:34 - HABER MERKEZİ
A