Eskişehirspor'dan Fenerbahçe yönetimine teşekkür

Eskişehirspor'dan Fenerbahçe yönetimine teşekkür

Spor Toto 1. Lig ekiplerinden Eskişehirspor'un yönetim kurulu, dün İstanbul'da Fenerbahçe ile yaptıkları hazırlık maçında kendilerine gösterilen ilgiden dolayı teşekkür mesajı yayımladı.

2019.03.29 12:52 - Son Güncellenme: 2019.03.29 12:52 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Eskişehirspor'dan Fenerbahçe yönetimine teşekkür

Kulübün internet sitesinden yayımlanan mesajda, şu ifadelere yer  verildi:

"Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nde kulübümüzü misafir eden Fenerbahçe  Kulübü Başkanı Sayın Ali KoçFenerbahçe yönetim kurulu üyeleri ve teknik  kadroya, Eskişehirspor'a gösterdikleri ilgi ve misafirperverliklerinden ötürü  teşekkürü borç biliriz."

Sarı-lacivertliler, Jailson, Soldado ve İsmail Köybaşı'nın (2) attığı  gollerle hazırlık maçında Eskişehirspor'u 4-0 mağlup etmişti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.03.29 12:52 - Son Güncellenme: 2019.03.29 12:52 - HABER MERKEZİ
A