Eskişehirspor'dan Fenerbahçe yönetimine teşekkür
Spor Toto 1. Lig ekiplerinden Eskişehirspor'un yönetim kurulu, dün İstanbul'da Fenerbahçe ile yaptıkları hazırlık maçında kendilerine gösterilen ilgiden dolayı teşekkür mesajı yayımladı.
2019.03.29 12:52 - Son Güncellenme: 2019.03.29 12:52 - Spor - HABER MERKEZİ
Kulübün internet sitesinden yayımlanan mesajda, şu ifadelere yer verildi:
"Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nde kulübümüzü misafir eden Fenerbahçe Kulübü Başkanı Sayın Ali Koç, Fenerbahçe yönetim kurulu üyeleri ve teknik kadroya, Eskişehirspor'a gösterdikleri ilgi ve misafirperverliklerinden ötürü teşekkürü borç biliriz."
Sarı-lacivertliler, Jailson, Soldado ve İsmail Köybaşı'nın (2) attığı gollerle hazırlık maçında Eskişehirspor'u 4-0 mağlup etmişti.