Eskişehirspor'da Skibbe mesaiye başladı

Eskişehirspor'da Skibbe mesaiye başladı

SPOR Toto Süper Lig takımlarından Eskişehirspor, yeni teknik direktörü Michael Skibbe yönetiminde Antalya'da ilk idmanını yaptı.

2015.01.13 16:32 - Son Güncellenme: 2015.01.13 16:32 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Eskişehirspor'da Skibbe mesaiye başladı

Antalya'nın Serik İlçesi'ne bağlı Belek turizm merkezindeki Bellis Otel'de kalan Eskişehirspor'da, futbolcular ikinci yarı çalışmalarına başladı. Dün sözleşme imzalayan teknik direktör Michael Skibbe, takımla ilk kez antrenmana çıktı. Isınma hareketleriyle başlayan idman yoğun yağış altında dar alanda top çalışması, yarı sahada çift kale maçla sona erdi. Tedavisi devam eden Hürriyet takımdan ayrı düz koşu yaparken, adelesinde sertleşme olan Ergün çalışmayı yarıda bıraktı.

Diğer yandan, Eskişehirspor'un yeni hocası Skibbe bugün Serik'te bulunan özel bir hastanede sağlık kontrolünden geçti. Sonrasında hastane çalışanlarıyla hatıra fotoğrafı çektiren Skibbe, takımının başında antrenmana çıktı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.01.13 16:32 - Son Güncellenme: 2015.01.13 16:32 - HABER MERKEZİ
A