Eskişehirspor'da Mustafa Denizli, ilk antrenmana çıktı

Eskişehirspor'da Mustafa Denizli, ilk antrenmana çıktı

Eskişehirspor'un yeni teknik direktörü Mustafa Denizli ilk antrenmana çıktı.

2017.02.16 17:47 - Son Güncellenme: 2017.02.16 17:47 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Eskişehirspor'da Mustafa Denizli, ilk antrenmana çıktı

Mustafa Denizli, Vali Hanefi Demirkol Tesisleri'nde bu hafta deplasmanda Elazığspor ile karşılaşacak olan futbolcularının antrenmanını izledi. Denizli gözetiminde hazırlıklarını sürdüren Eskişehirsporlu futbolcular hedeflerinin Elazığ'dan galibiyetle dönmek olduğunu belirtti.

Eskişehirspor, Pazar günü saat 16.00'da deplasmanda Elazığspor ile karşılaşacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.16 17:47 - Son Güncellenme: 2017.02.16 17:47 - HABER MERKEZİ
A