Eskişehirspor'da izin bitiyor

Eskişehirspor'da izin bitiyor

Spor Toto Süper Lig'in 27. haftasında Galatasaray ile karşılaşacak Eskişehirspor, maçın hazırlıklarına yarın başlayacak.

2016.03.21 12:15 - Son Güncellenme: 2016.03.21 12:15 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Eskişehirspor'da izin bitiyor

Eskişehirspor Teknik Direktörü Samet Aybaba, geçen hafta ligde yaptıkları ve 0-0 berabere kaldıkları Kayserispor maçının ardından futbolcularına üç günlük izin verdi.

Siyah-kırmızılılar, yarın Vali Hanefi Demirkol Tesisleri'nde bir araya gelerek, 2 Nisan Cumartesi günü sahalarında yapacakları Galatasaray maçının hazırlıklarının startını verecek. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.21 12:15 - Son Güncellenme: 2016.03.21 12:15 - HABER MERKEZİ
A