Eskişehirspor 2 eksikle çalıştı
Yeni sezona tesislerinde hazırlanan Eskişehirspor, Dede ve Diego'dan yoksun olarak çalışmalarını sürdürüyor.
2013.07.08 20:26 - Son Güncellenme: 2013.07.08 20:27 - Spor - HABER MERKEZİ
Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Eskişehirspor, sezon hazırlıklarını akşam antrenmanıyla sürdürdü.
Eskişehirspor Vali Hanefi Demirkol Tesisleri'nde, teknik direktör Ertuğrul Sağlam yönetimindeki antrenmanda futbolcular, ısınma hareketleri ve 5'e 2 pas çalıştı.
Kas sertleşmesi bulunan Diego koşu yapmakla yetinirken, izinli Dede idmana katılmadı.
Eskişehirsporlu futbolcular, yarını izinli geçirecek ve çalışmalara çarşamba günü yeniden başlayacak.