Eskişehirspor 2 eksikle çalıştı

Eskişehirspor 2 eksikle çalıştı

Yeni sezona tesislerinde hazırlanan Eskişehirspor, Dede ve Diego'dan yoksun olarak çalışmalarını sürdürüyor.

2013.07.08 20:26 - Son Güncellenme: 2013.07.08 20:27 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Eskişehirspor 2 eksikle çalıştı

Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Eskişehirspor, sezon hazırlıklarını akşam antrenmanıyla sürdürdü.

Eskişehirspor Vali Hanefi Demirkol Tesisleri'nde, teknik direktör Ertuğrul Sağlam yönetimindeki antrenmanda futbolcular, ısınma hareketleri ve 5'e 2 pas çalıştı.
Kas sertleşmesi bulunan Diego koşu yapmakla yetinirken, izinli Dede idmana katılmadı.

Eskişehirsporlu futbolcular, yarını izinli geçirecek ve çalışmalara çarşamba günü yeniden başlayacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.07.08 20:26 - Son Güncellenme: 2013.07.08 20:27 - HABER MERKEZİ
A