Eskişehir Tepebaşı İlçe Sağlık Müdürü Duman'ın Corona Virüs testi pozitif çıktı

Eskişehir Tepebaşı İlçe Sağlık Müdürü Duman'ın Corona Virüs testi pozitif çıktı

Eskişehir Tepebaşı İlçe Sağlık Müdürü Dr. Teyfik Duman, yapılan Corona Virüs testinin pozitif çıkmasıyla gözlem altına alındı.

2020.04.05 15:01 - Son Güncellenme: 2020.04.05 15:01 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Eskişehir Tepebaşı İlçe Sağlık Müdürü Duman'ın Corona Virüs testi pozitif çıktı

Eskişehir Tepebaşı İlçe Sağlık Müdürü Dr. Teyfik Duman, görülen belirtilen üzerine Corona Virüs şüphesiyle test yaptırdı.

Duman'ın yapılan test sonucu pozitif çıkınca hastanede gözlem altına alındı. Duman'ın bu süreç içerisinde temasta bulunduğu kişilere de test yapılacağı belirtildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.05 15:01 - Son Güncellenme: 2020.04.05 15:01 - HABER MERKEZİ
A