Eskişehir'de şehir çöplüğünden bebek cesedi çıktı

Eskişehir'de şehir çöplüğünden bebek cesedi çıktı

Eskişehir'de atık ayrıştırma tesisinde siyah poşetin içinden kız bebek cesedi çıktı. Büyük şok yaşayan çalışanlar yetkililere haber verdi ve soruşturma başlatıldı. İşte detaylar...

2024.01.27 18:14 - Son Güncellenme: 2024.01.27 18:18 - Güncel - İHA
A
Eskişehir'de şehir çöplüğünden bebek cesedi çıktı

Eskişehir-Seyitgazi yolunda bulunan şehir çöplüğünde çalışanlar personeller tarafından bebek cesedi bulundu. Çöp arabaları ile kentin çeşitli yerlerinden getirilen çöplerin incelendiği ayrıştırma tesisinde, beyaz bir poşetin içinde yeni doğmuş, kordonu kesik kız bebeği cesedi bulan çalışanlar, durumu yetkililere bildirdi. İhbar üzerine olay yerine gelen İl Jandarma Komutanlığı'na bağlı Jandarma Suç Araştırma Timi (JASAT) ve Odunpazarı İlçe Jandarma Komutanlığı ekiplerince inceleme başlatıldı.

Kordonun henüz üzerinde olmasından dolayı evde doğduğu belirlenen bebek cesedi, otopsi işlemlerinin yapılması için Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi morguna kaldırıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.01.27 18:14 - Son Güncellenme: 2024.01.27 18:18 - İHA
A