Eskişehir'de otomobildeki uyuşturucuyu 'Tetik' buldu

Eskişehir'de otomobildeki uyuşturucuyu 'Tetik' buldu

Jandarmanın durdurduğu otomobilde narkotik köpeği 'Tetik' ile yapılan aramada 2 gram metamfetamin ele geçirildi, 3 şahıs gözaltına alındı.

2022.03.03 16:19 - Son Güncellenme: 2022.03.03 16:20 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Eskişehir'de otomobildeki uyuşturucuyu 'Tetik' buldu

İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, Eskişehir- Afyonkarahisar yolunda şüphe üzerine otomobili durdurdu. Araçta yapılan aramada 'bong' adı verilen uyuşturucu kullanma aparatı bulundu. Detaylı arama için jandarma narkotik köpeği 'Tetik' de kullanıldı. 'Tetik' ile aramada ise 2 gram metamfetamin maddesi ele geçirildi.

Gözaltına alınan 3 şüpheli hakkında 'kullanmak için uyuşturucu veya uyarıcı madde bulundurmak', 'uyuşturucu satın almak ve kabul etmek' suçlarından işlem başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.03.03 16:19 - Son Güncellenme: 2022.03.03 16:20 - HABER MERKEZİ
A