Eskişehir'de 6 Şubat depreminde vefat eden vatandaşlar anıldı

Eskişehir'de 6 Şubat depreminde vefat eden vatandaşlar anıldı

Kahramanmaraş depremlerinin yıl dönümünde Eskişehirliler, asrın felaketinde vefat eden vatandaşları anmak için bir araya geldi.

2024.02.06 12:36 - Son Güncellenme: 2024.02.06 12:36 - Güncel - İHA
A
Eskişehir'de 6 Şubat depreminde vefat eden vatandaşlar anıldı

6 Şubat tarihinde Kahramanmaraş merkezli meydana gelen ve 50 binden fazla vatandaşın hayatını kaybetmesine neden olan depremlerin üzerinden tam 1 yıl geçti. Yıl dönümünde asrın felaketini unutmayan Eskişehirli vatandaşlar, yaşanan felaketi anmak için dün gece Ulus Anıtı'nın önünde bir araya geldi. Tepebaşı Belediye Başkanı Dt. Ahmet Ataç'ın da katılım gösterdiği etkinlikte, depremde hayatını kaybeden on binlerce vatandaş için dualar okundu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.02.06 12:36 - Son Güncellenme: 2024.02.06 12:36 - İHA
A