Eskişehir Basket, Gelişim Koleji'ne mağlup oldu
Türkiye Basketbol 1. Ligi'nde Gelişim Koleji, Eskişehir Basket'i 86-78 mağlup etti.
2016.04.15 16:50 - Son Güncellenme: 2016.04.15 16:52 - Spor - HABER MERKEZİ
Gelişim Koleji Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmanın ilk periyodunu 26-25 üstün geçen Eskişehir Basket karşısında ikinci periyoda 7-0'lık seriyle başlayan ev sahibi ekip devreyi 39-37 önde tamamladı.
Üçüncü periyotta farkı açan ve periyodu 62-52 üstün bitiren Gelişim Koleji, karşılaşmadan 86-78 galip ayrıldı.
Eskişehir Basket'te 22 sayı ile oynayan Goldwire en skorer isim olurken, Gelişim Koleji'nde Woolridge 20 sayı ile oynadı.