Eski Vali'den Çağlayan'a ziyaret

Eski Vali'den Çağlayan'a ziyaret

Eski Bursa Valisi Zekai Gümüşdiş, Orhangazi Belediye Başkanı Neşet Çağlayan'ı ziyaret ederek, görevinde başarılar diledi.

2014.10.30 15:02 - Son Güncellenme: 2014.10.30 15:02 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Eski Vali'den Çağlayan'a ziyaret

1977-1988 yılları arasında Bursa Valiliği yapan ve kendi isteği ile bu görevinden ayrılan Zekai Gümüşdiş, Belediye başkanı Neşet Çağlayan'ı makamında ziyaret etti. Çağlayan, Gümüşdiş'in Bursa'da önemli işler yaptığını belirterek, kendisini ziyaretinden büyük mutluluk duyduklarını dile getirdi.

Gümüşdiş, görev yaptığı dönemlerde Orhangazi'ye sık sık geldiğini ifade ederek, "O dönemlerde Orhangazi küçük bir kasabaydı. Bugün görüyorum ki sanayii ve nüfusu çok artmış. Yıllar sonra yeniden Orhangazi'de olmaktan mutluyum" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.10.30 15:02 - Son Güncellenme: 2014.10.30 15:02 - HABER MERKEZİ
A