Eski sevgilisinin kurbanı oldu!

Eski sevgilisinin kurbanı oldu!

Tartıştığı lise öğrencisini bıçakla öldürdükten sonra bileklerini kesti

2013.04.09 11:05 - Son Güncellenme: 2013.04.09 11:07 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Eski sevgilisinin kurbanı oldu!

Diyarbakır'ın Dicle ilçesinde lise öğrencisi kız 10 yerinden bıçaklanarak öldürüldü.İlçede oturan Fatma. A. (17) 2 yıl önce kazandığı Bingöl Anadolu Lisesi'nde okumak için Bingöl'deki yakınlarının yanına yerleşti. Fatma A, burada tanıştığı Aydın Keleş'in bir süre sonra kendisini rahatsız etmesi üzerine durumu ailesine bildirdi.


Bunun üzerine aile, kızı okuldan alarak Dicle'deki Şükrü Ayna Mesleki Teknik Eğitim Merkezi Lisesi'ne kaydetti.Bingöl'den bugün Dicle ilçesine gelen Aydın Keleş, okuldan çıkışını beklediği Fatma. A. ile tartışmaya başladı. Tartışmanın büyümesi üzerine Keleş, Fatma. A'yı 10 yerinden bıçakladıktan sonra bileklerini kesti.Ağır yaralanan Fatma A. Dicle Devlet Hastanesi'ndeki ilk müdahalenin ardından kaldırıldığı Diyarbakır Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde hayatını kaybetti.Keleş ise Diyarbakır Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma Hastanesi'nde ameliyata alındı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.04.09 11:05 - Son Güncellenme: 2013.04.09 11:07 - HABER MERKEZİ
A