Eski AKUT Başkanı Beşiktaş Belediye Başkan Adayı Oldu

Eski AKUT Başkanı Beşiktaş Belediye Başkan Adayı Oldu

AKUT derneğinin kurucusu Nasuh Mahruki, Beşiktaş Bağımsız Belediye Başkan adayı oldu.

2024.02.23 10:25 - Son Güncellenme: 2024.02.23 10:26 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Eski AKUT Başkanı Beşiktaş Belediye Başkan Adayı Oldu

Halk TV'nin haberine göre; AKUT derneği kurucusu Nasuh Mahruki'nin,31 Mart yerel seçimlerinde İstanbul Beşiktaş'tan bağımsız belediye başkan adaylığı resmiyet kazandı.

Çok düşünüp taşınıp bu kararı aldığını söyleyen Mahruki, "Aylarca enine boyuna düşündüm tamamen konfor alanımdan çıkıp başka bir dünyaya girdim" dedi.

"Denenmesi ve başarılması zorunlu olan bir sürecin içindeyiz'' diyen Mahruki, "Bu süreci doğru kullanırsak kesinlikle kazanırız ve fark yaratırız. Türkiye'nin demokrasisini siyasetini gerçekten çok doğru bir raya oturtmak için adım atmış oluruz" diye konuştu

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2024.02.23 10:25 - Son Güncellenme: 2024.02.23 10:26 - HABER MERKEZİ
A