Eşinin hasretine dayanamadı kendini astı

Eşinin hasretine dayanamadı kendini astı

ANTALYA'da 3 ay önce kanser nedeniyle kaybettiği eşinin hasretine dayanamayan 58 yaşındaki Ümmühan Sargın, kendisini çatı katında astı. Sargın'ın cesedini, 13 yaşındaki erkek torunu C. buldu.

2013.07.03 10:53 - Son Güncellenme: 2013.07.03 10:53 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Eşinin hasretine dayanamadı kendini astı

Olay, dün saat 11.30 sıralarından Yenimahalle 2419 Sokak'taki Sargın Apartmanı'nda meydana geldi. 33 yıllık eşi Fevzi Sargın'ı kanser nedeniyle kaybeden Ümmühan Sargın, dün sabah gelini ve oğlunu işe gönderdikten sonra torunu ile evde yalnız kaldı. Bir süredir eşini kaybettiği için üzgün olduğu belirtilen Ümmühan Sargın, torunu evde olmadığı sırada 3 katlı apartmanın çatı katına çıktı. Çamaşır direğine bağladığı iple intihar eden Sargın'ın cesedi, torunu tarafından bulundu. Olay yerine gelen polisin yaptığı incelemenin ardından Ümmühan Sargın'ın cesedi, Adli Tıp Kurumu Morgu'na sevk edildi

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.07.03 10:53 - Son Güncellenme: 2013.07.03 10:53 - HABER MERKEZİ
A