Eşinin filminin galasına neden katılmadı?

Eşinin filminin galasına neden katılmadı?

ralarında aşk dedikodusu çıkan Ezgi Mola ve Tolga Çevik'in başrollerini paylaştığı 'Patron Mutlu Son İstiyor'un galası dün akşam yapıldı.

2013.12.26 12:59 - Son Güncellenme: 2013.12.26 12:59 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Eşinin filminin galasına neden katılmadı?

En çok merak edilen konulardan biri de Tolga Çevik'in eşinin galaya gelip gelmeyeceğiydi. Gecede eşi Tolga Çevik ve Ezgi Mola ile birlikte mutluluk pozu verip, dedikoduları kesin bir dille yalanlaması beklenen Özge Çevik, galaya gelmedi. Özge Çevik, eşini yalnız bırakma sebebini galadan saatler önce Twitter sayfasına yazdığı "Kızcağızımın ateşi 39 derecelerde gezdiği için akşam filmin galasında olamayacağım. Kimse magazin macerası aramasın diye haber vereyim dedim" notuyla duyurdu.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2013.12.26 12:59 - Son Güncellenme: 2013.12.26 12:59 - HABER MERKEZİ
A