Eşinin böbreğiyle yaşayan kadın virüse yenildi

Eşinin böbreğiyle yaşayan kadın virüse yenildi

Sakarya Geyve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nde görev yapan ve eşinin verdiği karaciğer ile hayata tutunan 41 yaşındaki 2 çocuk annesi, tedavi sürecinde yakalandığı korona virüs sebebiyle hayatını kaybetti.

2022.03.01 12:28 - Son Güncellenme: 2022.03.01 12:28 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Eşinin böbreğiyle yaşayan kadın virüse yenildi

Edinilen bilgilere göre, Geyve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nde görev yapan Jale Erkovan'a yaklaşık 1 buçuk ay önce İstanbul'da özel bir hastanede eşi tarafından verilen karaciğer nakli yapıldı.

Amelilyat sonrasında hayata tutunan 41 yaşındaki Erkovan, tedavi sürecinde korona virüse yakalandı.

2 çocuk annesi olduğu öğrenilen kadın, tedavi gördüğü İstanbul'da yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti. Erkovan'ın cenazesi bugün Geyve Merkez Sinanbey Camii'nde ikindi namazı sonrasında toprağa verilecek.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.03.01 12:28 - Son Güncellenme: 2022.03.01 12:28 - HABER MERKEZİ
A