Eşini boğarak öldürdükten sonra polise teslim oldu

Eşini boğarak öldürdükten sonra polise teslim oldu

ANKARA'da, çiğ köfteci İbrahim Köksal (40), tartıştığı 17 yıllık eşi Sibel Köksal'ı (38) boğarak öldürdükten sonra polisi arayarak teslim oldu.

2019.09.02 18:57 - Son Güncellenme: 2019.09.02 19:03 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Eşini boğarak öldürdükten sonra polise teslim oldu

Olay, saat 16.00 sıralarında, Mamak ilçesine bağlı Bahçeleriçi Mahallesi'nde 274'üncü Cadde'deki Beyaz Köşk Apartmanı'nda meydana geldi.

Apartmanın 4'üncü katında oturan çiğ köfte dükkanı işletmecisi İbrahim Köksal, iş yerini kapatıp eve geldi. Köksal, henüz belirlenemeyen nedenle eşi Sibel Köksal'la tartışmaya başladı. Tartışmanın kısa sürede büyüyerek kavgaya dönüşmesi sonucu İbrahim Köksal, eşini boğarak öldürdü, ardından da cansız bedeninin defalarca bıçakladı.



 Eşini öldürdükten sonra "155 Polis İmdat" hattını arayarak "Karımı öldürdüm gelin beni alın" diyen İbrahim K., olay yerine gelen polis ekipleri tarafından gözaltına alındı. Olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. İbrahim Köksal, ifadesi alınmak üzere emniyete götürülürken polis ekipleri olay yerinde incelemede bulundu.



Çiftin, 6-16 yaşları arasında 4 çocuğunun olduğu öğrenildi.


 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.09.02 18:57 - Son Güncellenme: 2019.09.02 19:03 - HABER MERKEZİ
A