Eşi, Mustafa Balbay'ın yeminini yorumladı
CHP İzmir Milletvekili Mustafa Balbay'ın eşi Gülşah Balbay, eşinin Dünya İnsan Hakları Günü'nde TBMM Genel Kurulu'nda yemin etmesini çok anlamlı bulduğunu belirterek, "Çok mutluyum" dedi.
2013.12.10 16:04 - Son Güncellenme: 2013.12.10 16:05 - Güncel - HABER MERKEZİ
Ergenekon davası tutuklu sanıklarından CHP İzmir Milletvekili Mustafa Balbay'ın tahliyesinin ardından TBMM Genel Kurulu'nda yemin törenine eşi ülşah Balbay ve çocukları da katıldı. Törenin ardından gazetecilere açıklamalarda bulunan Gülşah Balbay, 10 Aralık Dünya İnsan Hakları Günü'nde eşi Balbay'ın yemin etmesini çok anlamlı bulunduğu belirterek, "Zamanlama çok yerinde oldu. Çok mutluyum. Hem eşim, ailem adına hem de ülkem adına. Artı Türkiye'de demokrasi ve insan hakları sorunun çözümünün yavaş yavaş başlayacağını düşünüyorum. Güzel bir başlangıç olmasını diliyorum" dedi.