Eşi intihara kalktı, o kendini yaraladı!

Eşi intihara kalktı, o kendini yaraladı!

MUĞLA'nın Dalaman İlçesi'nde, bir süredir ayrı yaşadığı eşi Şükrü Ahmet G.'nin (35) av tüfeğiyle intihara teşebbüs ettiği haberini alıp çocuklarının bakıcısıyla eve giden Gülşah G. (33), iddiaya göre, eline aldığı tüfeğin kazayla ateş alması sonucu kendini yaraladı. Hastaneye kaldırılan çiftten Gülşah G.'nin sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu öğrenildi.

2013.12.09 22:56 - Son Güncellenme: 2013.12.09 22:56 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Eşi intihara kalktı, o kendini yaraladı!

Olay, saat 11.00 sıralarında, Karaçalı Mahallesi Zambak Sokak 4 numarada meydana geldi. Bir süredir ayrı yaşadığı eşi Şükrü Ahmet G.'nin (35), av tüfeğiyle intihara teşebbüs ettiği haberini alan Gülşah G. (33), o sırada yakın olduğu eve 3 çocuğunun bakıcısı olan S.S. ile birlikte gitti. Bir gazinoda bodyguad olan, olay anı 1.30 promil alkollü Şükrü Ahmet G.'nin sol omzundan yaralandığını gören Gülşah G., iddiaya göre, eşinin yanında yerde duran av tüfeğini uzaklaştırmak isterken tüfek kazayla ateş aldı. Gülşah G. göğsünün sağ tarafından yaralandı. İhbar üzerine gelen acil yardım ekipleri, yaralı çifti ambulansla Dalaman Devlet Hastanesi'ne götürdü. Yaralılardan Şükrü Ahmet G. tedavisinin ardından taburcu edildi. Sağlık durumu ağır olan Gülşah G.'nin tedavisinin ise sürdüğü bildirildi. Olay anında evde bulunan bakıcı S.S. ile intihara teşabbüs eden Şükrü Ahmet G. ifadeleri alınmak üzere polis merkezine götürüldü. Olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü bildirildi. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.09 22:56 - Son Güncellenme: 2013.12.09 22:56 - HABER MERKEZİ
A