'Eşek ol üzerine binelim'
Panda'nın reklam yüzü Gülben Ergen'den şok sözler.
2013.04.09 09:38 - Son Güncellenme: 2013.04.09 09:38 - Magazin - HABER MERKEZİ
Yaklaşık 12 sene önce yine Panda reklamlarında rol alan Ergen, önümüzdeki ay yayınlanacak iki farklı reklam filminde çocuklarla birlikte kamera karşısına geçti. Nihat Odabaşı'nın yönetmenliğinde çekilen reklam filminin tanıtım toplantısı önceki gün Beykoz Kundura Fabrikası'nda yapıldı. Annesi ve çocuklarının da kendisini yalnız bırakmadığı reklam çekimleri sonrası basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Ergen, şunları söyledi.
Eskiden kışın dondurma yenmez denirdi.O eskide kaldı. Ben çocuklarıma yediriyorum.Farklı bir anneyim galiba. Ben de dondurmayı çok severim. Sete gelip sessiz olursanız dondurma vereceğim size diye tembihledim. Sessizce izlediler beni. onlar yanımda olunca kendimi daha iyi hissediyorum. Senaryoyu da ona göre ayarladılar. Bu benim hayattaki misyonum herhalde. Allah beni 3 çocuk annesi yaptı ama hem "Çocuklar Gülsün Diye" ile yaptığım işlerle, hem de bu tarz sevdiğim işlerde çocuklarlayım hep.