Esad kimyasal silah kullandı

Esad kimyasal silah kullandı

Suriye'nin İdlib kenti darkuş kasabasında meydana gelen saldırıda yaralanan 10'dan fazla Suriyeli, Reyhanlı Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı.

2013.04.30 05:59 - Son Güncellenme: 2013.04.30 06:00 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Esad kimyasal silah kullandı

Hatay'ın cilvegözü sınır kapısından ambulaslarla giriş yapılırken sağlık görevlilerini ve gümrük memurlarının önlem amaçlı koruyucu kıyafetler giydiği belirtildi


Alınınan bilgiye göre Gerçekleşen saldırılarda yaralananların kimyasal silah kullanıldığı iddiaları nedeniyle hastane ve çevresinde önlem alındığı, sağlık görevlilerinin özel kıyafetler giydiği ve maske taktığı,Yaralıların, tedbir amaçlı kontrollerin ardından tedavi altına alındığı belirtildi.

Hastane çevresinde güvenlik önlemleri alan güvenlik görevlileri acil servise geçici olarak başka hastaların kabul etmedi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.04.30 05:59 - Son Güncellenme: 2013.04.30 06:00 - HABER MERKEZİ
A