"Esad Halep'te klor gazı kullandı"

"Esad Halep'te klor gazı kullandı"

Suriye'de Esad güçlerinin Halep'in bir mahallesinde muhaliflere karşı klor gazı kullandığı iddia edildi.

2016.09.07 12:21 - Son Güncellenme: 2016.09.07 12:21 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
"Esad Halep'te klor gazı kullandı"

Suriye'de muhalifler ve kurtarma ekipleri, Esad rejimine bağlı savaş uçaklarının Halep'te muhaliflerin elinde olan bir mahalleye klor gazlı saldırıda bulunduğunu iddia etti.

Sukari bölgesinde düzenlenen saldırıda 80 kişinin yaralandığı ve nefes almakta güçlük çektikleri ileri sürüldü.

Yaralılar hastanede tedavi altına alınırken, saldırı bağımsız kaynaklarca doğrulanmadı.

Esad rejiminin geçtiğimiz ay da klor gazı kullandığı iddia edilmişti.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2016.09.07 12:21 - Son Güncellenme: 2016.09.07 12:21 - HABER MERKEZİ
A