Es-Es'te en kötü ikinci dönem

Es-Es'te en kötü ikinci dönem

Eskişehirspor, ligde geçen son 7 sezonda en kötü ikinci dönemini geçiriyor.

2014.10.27 10:57 - Son Güncellenme: 2014.10.27 10:57 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Es-Es'te en kötü ikinci dönem

 Spor Toto Süper Lige 12 yıl aradan sonra 2008-2009 sezonunda çıkan Eskişehirspor, son 7 sezonda en kötü ikinci dönemini geçiriyor.

Süper Lig'in ilk 7 haftasında sırayla Torku Konyaspor, Galatasaray, Gençlerbirliği, Beşiktaş, Çaykur Rizespor, Bursaspor ve Mersin İdmanyurdu ile karşılaşan "Es-Es"ler, topladığı 6 puanla 15. sırada yer alıyor.

Siyah-kırmızılılar, Süper Lig'e yükseldiği 2008-2009 sezonundaki ilk 7 haftada 2 galibiyet, 3 beraberlik 2 mağlubiyetle 9 puan aldı. Bir sonraki sezon 3 galibiyet, 4 beraberlik ile 13 puan toplayan "kırmızı şimşekler", iyi bir başlangıç yaptı.

Eskişehirspor, 2010-2011 sezonuna da 7 maçta 3 beraberlik, 4 mağlubiyet alarak 3 puanla kötü başladı. 2011-2012 sezonunda 2 galibiyet, 1 beraberlik ve 4 mağlubiyetle 7 puan alan "Es-Es"ler, bir sonraki sezon 3 galibiyet, 1 beraberlik ve 3 mağlubiyetle hanesini 10 puan yazdırdı. "Kırmızı şimşekler", 2013-2014 sezonunda da 3 galibiyet, 3 mağlubiyet ve 1 beraberlik ile 10 puan aldı.

Bu sezona Torku Konyaspor galibiyetiyle başlayan Eskişehirspor, sonraki 6 maçta 3 beraberlik ve 3 mağlubiyet alarak 6 puan toplayabildi. 2010-2011 sezonundan sonra en kötü dönemini geçiren "Es-Es"lerde teknik direktör Ertuğrul Sağlam ve teknik ekip, üst sıralara çıkmanın yollarını arıyor.

"Kırmızı şimşekler", 29 Ekim'de Türkiye Kupası 3. Turu'nda Kırıkhanspor ile karşılaşacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.10.27 10:57 - Son Güncellenme: 2014.10.27 10:57 - HABER MERKEZİ
A