ES-Es hedef büyüttü

ES-Es hedef büyüttü

Eskişehirspor, önümüzdeki sezon Avrupa kupalarına katılmayı amaçlıyor.

2013.11.11 15:11 - Son Güncellenme: 2013.11.11 15:11 - Spor - HABER MERKEZİ
A
ES-Es hedef büyüttü

 Eskişehirspor Kulübü Menajeri Özgür Tulun, Eskişehirspor'un, sezon başında koyduğu Avrupa kupalarına katılma hedefine emin adımlarla ilerlediğini söyledi.

Tulun, AA muhabirine, geçen hafta yaptıkları Akhisar Belediyespor maçının ardından izne ayrılan futbolcuların yarın, Eskişehirspor Vali Hanefi Demirkol Tesisleri'nde bir araya geleceğini kaydetti.

"Eskişehirspor, sezon başında koyduğu Avrupa kupalarına katılma hedefine emin adımlarla ilerliyor" diyen Tulun, şöyle konuştu:

"Gün geçtikçe daha başarılı sonuçlar alıyoruz. Son haftalarda taraftarımızın büyük desteğini arkamızda hissediyoruz. Hedefe giden yolda bazı ufak kazalar da oluyor ancak Eskişehirspor amaçladığı hedefe ulaşacaktır. Önümüzde ligde yapacağımız Trabzonspor maçı var. Milli maç arasında sakatlığı bulanan futbolculcularımız Akaminko, Serol Demirhan ve Servet Çetin'in iyileşmesiyle zorlu Trabzonspor deplasmanından başarıyla döneceğiz."

Tulun, Türkiye A Milli Futbol Takımı kadrosuna seçilen Eskişehirsporlu futbolcular Aytaç Kara ve Tarık Çamdal'ı da tebrik etti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.11 15:11 - Son Güncellenme: 2013.11.11 15:11 - HABER MERKEZİ
A