Erzurum'da şoför epilepsi nöbeti geçirmesi sonucunda kaza yaptı!
Sürücüsünün direksiyon başında epilepsi krizi geçirmesi sonucunda kontrolden çıkan araç, çevredekilere korkulu dolu anlar yaşattı.
2023.07.04 16:36 - Son Güncellenme: 2023.07.04 16:36 - Güncel - HABER MERKEZİ
Yavuz Ç.'nin (49) kullandığı 34 GOM 648 plakalı otomobil hareket halinde iken bir anda kaldırma çıktı. Bu sırada araç, 5 işyerinin camlarını ve vitrini indirdi, park halindeki motosiklete çarptı ve sonra sokak lambalarına çarparak durdu.

Epilepsi krizi geçirdiği ortaya çıktı
Sürücünün seyir halinde iken epilepsi krizi geçirdiği öğrenildi.
Olay yerine yakın güvenlik kameralarının saniye saniye kaydettiği kaza da can kaybı olmaması sevindirdi. Vatandaşların korkulu gözlerle izlediği otomobilin kaza yaptığı sırada kaldırımda kimsenin olmaması olası bir faciayı önledi.