Erzurum'da sağlığına kavuşan ishak kuşu doğada kanat çırptı
Tarım ve Orman Bakanlığı Doğa Koruma ve Milli Parklar 13. Bölge Müdürlüğü ekipleri tarafından koruma altına alınan İshak kuşu, doğaya gönderildi.
2024.09.23 15:29 - Son Güncellenme: 2024.09.27 15:10 - Güncel - İHA
Erzurum'da Yaban hayatında vatandaşlar ya da ekipler tarafından bulunan yaban hayvanlarına şefkat elini uzatan DKMP 13. Bölge Müdürlüğü , bu kez bir İshak kuşuna sahip çıktı.

Erzurum'da bitkin bir halde bulunan İshak kuşunun bakım ve beslemesini veteriner hekim tarafından yapıldı. Sağlığına kavuşan İshak Kuşu'nu doğaya bırakıldı.
