Erzurum'da aç kalan tilkiler kent merkezine indi

Erzurum'da aç kalan tilkiler kent merkezine indi

Erzurum'un Palandöken ilçesinde kent merkezine kadar inen iki tilki vatandaşları şaşırttı.

2024.03.16 12:10 - Son Güncellenme: 2024.03.16 12:13 - Güncel - İHA
A
Erzurum'da aç kalan tilkiler kent merkezine indi

Palandöken ilçesi kayakyolu semtinde yaşayan Haluk Ertek, sabah uyandığında kar sürpriziyle karşılaştı.

Telefonu ile kar görüntüsü çekerken sokaktaki iki tilkiyi gören Ertek büyük bir şaşkınlık yaşadı.

Hayvan sever vatandaş Ertek, tilkilere yiyecek verdi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.03.16 12:10 - Son Güncellenme: 2024.03.16 12:13 - İHA
A