Erzincan İliç'te kayıp madencilerden 33 gün sonra ilk iz

Erzincan İliç'te kayıp madencilerden 33 gün sonra ilk iz

Erzincan İliç'teki altın madeninde 13 Şubat'ta meydana gelen toprak kayması sonrasında kayıp işçilere dair en ciddi ize ulaşıldı. Ekipler, toprağın altında işçilerin kullandığı pikabı buldu. İşçilere ulaşılıp ulaşılmadığı henüz bilinmezken söz konusu görüntüleri Bağımsız Maden İş Sendikası paylaştı.

2024.03.16 16:01 - Son Güncellenme: 2024.03.16 16:05 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Erzincan İliç'te kayıp madencilerden 33 gün sonra ilk iz

Erzincan'ın İliç ilçesinde 13 Şubat günü altın madeninde yaşanan toprak kaymasının ardından 9 işçiden 33 gündür haber alınamıyor.

Yürütülen arama çalışmalarında bugün kritik bir gelişme yaşandı. Kayıp işçilerden üçünün içinde olduğu değerlendirilen pikap bulundu. Bağımsız Maden İş Sendikası, alanda yürütülen çalışmaya dair görüntüyü sosyal medya hesabından paylaştı. 

Görüntülerde çalışmalara katılan bir kişinin ve yanındaki köpeğin pikabın etrafında inceleme yapması yer alıyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.03.16 16:01 - Son Güncellenme: 2024.03.16 16:05 - HABER MERKEZİ
A