Erzincan'dan 91 komando deprem bölgesine gidiyor

Erzincan'dan 91 komando deprem bölgesine gidiyor

Afet bölgesindeki depremzedelere destek vermek için Erzincan'ın Refahiye ilçesi Jandarma Tabur Komutanlığı ekipleri sabahın erken saatlerinde yola çıktı.

2023.02.09 11:08 - Son Güncellenme: 2023.02.09 11:10 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Erzincan'dan 91 komando deprem bölgesine gidiyor

Hatay ilinde yürütülen arama kurtarma çalışmalarına katılmak üzere yola çıkan komandoları Vali Mehmet Makas, Vali Yardımcısı Mehmet Deniz Arabacı, İl Jandarma Komutanı Jandarma Kıdemli Albay Hakan Dedebağı ve personeller tarafından dualar eşliğinde Erzincan Yıldırım Akbulut Havalimanından uğurlandılar.

Vali Mehmet Makas, komandolara verecekleri desteklerden dolayı şimdiden teşekkür ederek, yollarının açık olmasını diledi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.02.09 11:08 - Son Güncellenme: 2023.02.09 11:10 - HABER MERKEZİ
A