Erzincan'da şüpheli poşetten klozet çıktı
ERZİNCAN'da otobüs durağında unutulan poşet, polisi alarma geçirdi. Cadde üzerinde geniş güvenlik önlemi alan polisin fünye ile patlattığı poşetten klozet çıktı.
2016.03.09 13:56 - Son Güncellenme: 2016.03.09 13:56 - Güncel - HABER MERKEZİ
Ordu Caddesi'nde Selimoğlu İş Merkezi önünde bulunan otobüs durağında bugün saat 10.30'da şüpheli poşet bulunduğu ihbarı yapıldı. Bunun üzerine harekete geçen güvenlik güçleri, bölgeyi araç ve yaya trafiğine kapattı. Olay yerine gelen bomba imha uzmanı gerekli incelemeleri yaptıktan sonra, şüpheli poşeti fünyeyle patlattı. Ardından yapılan incelemede poşette klozet olduğu ortaya çıktı. Çevrede toplanan meraklı kalabalık da gelişmeleri izledi. Yaklaşık bir saat sonra bölge trafiğe açıldı.