Ersun Yanal'dan uyarı: Bahanemiz kalmadı

Ersun Yanal'dan uyarı: Bahanemiz kalmadı

Fenerbahçe'de teknik direktör Ersun Yanal, futbolcularıyla yaptığı toplantıda uyarılarda bulundu.

2019.03.30 11:13 - Son Güncellenme: 2019.03.30 11:13 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Ersun Yanal'dan uyarı: Bahanemiz kalmadı

Ankaragücü deplasmanına hazırlanan Fenerbahçe'de teknik direktör Ersun Yanal, oyuncularını net bir dille uyardı.

"Camianın daha fazla puan kaybına tahammülü yok" diyen Yanal "Bizim bahanemiz kalmadı. Bu desteğe gereken cevabı vermek zorundayız" şeklinde ikaz yaptı.

İsmail direniyor

Sezon sonunda sözleşmesi sona erecek olan İsmail Köybaşı, Eskişehir karşısındaki performansıyla dikkatleri üzerine çekti.

Hazırlık maçında attığı iki golle Ersun Yanal'dan forma isteyen İsmail'in Ankaragücü maçında şans bulabileceği öğrenildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.03.30 11:13 - Son Güncellenme: 2019.03.30 11:13 - HABER MERKEZİ
A