Ermenistan, cephe hattında yaralı taşıyan ambulansı vurdu
Azerbaycan-Ermenistan temas hattında ateşkes ihlalleri sürüyor.
2016.04.07 14:38 - Son Güncellenme: 2016.04.07 14:39 - Dünya - HABER MERKEZİ
İLGİLİ VİDEO
Azerbaycan-Ermenistan sınır hattından görüntüler
İLGİLİ VİDEO
Ermenilerin cephe hattındaki köylere saldırının acı bilançosu ortaya çıktı
Ermenistan, bu kez askeri ambulansı vurdu. Savunma Bakanlığı, temas hattında askeri operasyonların durdurulması kararına rağmen Ermenistan silahlı kuvvetlerinin çeşitli yönlerde Azerbaycan mevzileri ve yerleşim yerlerini ateşe tutmaya devam ettiğini duyurdu.
Bakanlık, cephenin Ağdere-Goranboy yününde ateşkesin bozulması sonucu yaralanan asker ve sivilleri tahliye eden ambulansın da Ermeniler tarafından ateşe tutulduğunu açıkladı.
Olay sonucu, askeri ambulansta ciddi hasar meydana geldiği kaydedilen açıklamada, Ermenilerin bu saldırısının, uluslararası hukuk normlarının en kaba şekilde ihlali olarak değerlendirildiği vurgulandı.