Ermeniler Türk bayrağını yaktı
Ermenistan'da sözde soykırımı anma programları kapsamında dün akşam yürüyüş yapan Ermeniler Türk bayrağını yaktı.
2012.04.24 13:39 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Dünya - HABER MERKEZİ
1915 olaylarına ilişkin Ermeni iddialarının 97. yıldönümünü anmak için dün Ermenistan'ın başkenti Erivan'da yürüyüş düzenleyen Ermeniler, Türk bayrağını ateşe verdi. Meşalelerle 1915 yazısı yazan Ermeniler ayrıca Türkiye karşıtı sloganlar da attı.