'Erkek olsam kendime aşık olurdum'

'Erkek olsam kendime aşık olurdum'

Lerzan Mutlu, bir röportajda kendisine sorulan "Güzellik sizin için ne anlam ifade ediyor?" sorusuna bakın ne cevap verdi;

2016.02.08 14:14 - Son Güncellenme: 2016.02.08 14:15 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
'Erkek olsam kendime aşık olurdum'

"Hiç. Bence güzellik kalbin yansıması. Kendimi güzel bulmuyorum. Güzelsem de bu ruhumun etrafa yaydığı ışığın yansıması. Ve akıllıyım. Bu konuda mütevazı olmayacağım. Akılla, duruşla, konuşmakla ve bir bütün olarak güzelliği sorguluyorsanız, evet ben güzelim. Erkek olsam kendime aşık olurdum. Türkiye'de güzel kadın olmak çok zor. Çünkü güzelsen aklın ve sesin olamazmış gibi geliyor insanlara. İçinin boş olduğuna inanıyorlar. Ben bunu yıktım. Akıllı olmayan insan televizyonda bunu illa ki belli eder.. Ekran ışığı başka bir şey..."

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2016.02.08 14:14 - Son Güncellenme: 2016.02.08 14:15 - HABER MERKEZİ
A