Erik ağacından düşerek öldü
ZONGULDAK'ın Ereğli İlçesi'nde 61 yaşındaki Ahmet Yıldırım, erik toplamak için çıktığı ağaçtan düşerek öldü.
2013.05.13 10:45 - Son Güncellenme: 2013.05.13 10:45 - Güncel - HABER MERKEZİ
Evli ve 2 çocuk babası Ahmet Yıldırım, dün akşam saatlerinde Bağlık Mahallesi'ndeki evinin bahçesindeki erik ağacına çıktı. Erik toplarken dengesini kaybeden Yıldırım, yaklaşık 3 metre yükseklikten yere düştü. Yıldırım, eşinin haber vermesiyle gelen 112 Acil Servis ekibi tarafından Ereğli Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı ancak tüm çabalara rağmen kurtarılamadı.