Erik ağacı ılık havaya aldandı
MANİSA'nın Sarıgöl İlçesi Ayan Mahallesi'nde oturan çiftçi, 42 Süleyman Yörük'ün evinin önündeki erik ağacı 2'nci kez çiçek açarak, meyve verdi. Yörük, ağacın 2'nci kez çiçek açıp meyve vermesinin kendini şaşırttığını söyledi.
2013.11.07 17:40 - Son Güncellenme: 2013.11.07 17:43 - Yaşam - HABER MERKEZİ
01:34
İLGİLİ VİDEO
Erik ağacı meyve verdi
Sarıgöl Ziraat Odası Başkanı Ali İhsan Ülgen, kasım ayına girilmesine karşın erik ağacının çicek açıp meyve verdiğini, buna havaların ılık gitmesinin neden olduğunu söyledi. Ülgen, "Bölgedeki diğer erik ağaçlarının da ılık havaya aldanıp çiçek açma ihtimali yüksek. Bu durum iyi değil. Önümüzdeki günlerde olası bir don olayında kururlar. Bu gelecek yılın ürünlerine de olumsuz etki yapar" dedi.