Ergin Ataman'dan flaş tweet...
Galatasaray Liv Hospital bu akşam deplasmanda Türk Telekom'a 70-64 mağlup oldu.
2013.11.11 23:07 - Son Güncellenme: 2013.11.11 23:12 - Spor - HABER MERKEZİ
Maçın son anlarında rakip takımın aldığı molalarda bench'te oturup oyuncularına taktik vermeyen Galatasaray Liv Hospital Antrenörü Ergin Ataman, maçın ardından da sert bir tweet attı.
Ergin Ataman "Sporda mağlubiyetler olabilir ama bu akşamki gibi sorumsuz ve rezil basketbol için tüm Galatasaray taraftarlarından özür diliyorum. Cezalar ağır olacak" dedi.