Erdoğan ve Obama 25 Mart'ta görüşecek
ABD Başkanı Obama'nın, Güney Kore'de Başbakan Erdoğan ile ikili görüşme yapacağı bildirildi.
2012.03.21 21:53 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
ABD Başkanı Barack Obama'nın Güney Kore programıyla ilgili telekonferans yoluyla basın brifingi veren Beyaz Saray Ulusal Güvenlik Danışmanı Yardımcısı Ben Rhodes, Başkan Obama'nın Nükleer Güvenlik Zirvesi için gideceği Güney Kore'de yapacağı ikili temaslar kapsamında 25 Mart'ta Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ile görüşeceğini belirtti.
Rhodes, bu görüşmenin, Obama'ya, Başbakan Erdoğan ile ''Nükleer Güvenlik Zirvesi gündeminin yanı sıra, Suriye'de demokrasiye yönelik dönüşüme olan ortak bağlılıkları, Ortadoğu ve Kuzey Afrika boyunca ekonomik ve siyasi reformlara verdikleri destek ve İran ile diğer bölgesel güvenlik konularının da aralarında yer aldığı bir dizi bölgesel güvenlik meseleleri üzerinde yakın istişareye devam etme fırsatı sağlayacağı'' kaydetti.
Öte yandan Başbakanlık kaynakları da görüşmeyi teyit etti.