Erdoğan Vahdettin Köşkü'nden ayrıldı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Vahdettin Köşkü'nden ayrılarak evine gitti.
2019.06.23 22:34 - Son Güncellenme: 2019.06.23 22:35 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Cumhurbaşkanı Erdoğan saat 17.45 sıralarında Üsküdar Kısıklı'da bulunan konutundan çıkarak, eşi Emine Erdoğan ile birlikte Üsküdar'da bulunan Cumhurbaşkanlığı Vahdettin Köşkü'ne geçti. Seçimleri buradan takip eden Erdoğan, köşkte yaklaşık 4 saat kaldı. Ardından Erdoğan eşi Emine Erdoğan ile birlikte buradan ayrılarak Kısıklı'daki evine gitti.