Erdoğan Vahdettin Köşkü'nden ayrıldı

Erdoğan Vahdettin Köşkü'nden ayrıldı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Vahdettin Köşkü'nden ayrılarak evine gitti.

2019.06.23 22:34 - Son Güncellenme: 2019.06.23 22:35 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Erdoğan Vahdettin Köşkü'nden ayrıldı

Cumhurbaşkanı Erdoğan saat 17.45 sıralarında Üsküdar Kısıklı'da bulunan konutundan çıkarak, eşi Emine Erdoğan ile birlikte Üsküdar'da bulunan Cumhurbaşkanlığı Vahdettin Köşkü'ne geçti. Seçimleri buradan takip eden Erdoğan, köşkte yaklaşık 4 saat kaldı. Ardından Erdoğan eşi Emine Erdoğan ile birlikte buradan ayrılarak Kısıklı'daki evine gitti.  

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2019.06.23 22:34 - Son Güncellenme: 2019.06.23 22:35 - HABER MERKEZİ
A