Erdoğan son kez Bakanlar Kurulu'na başkanlık etti
28 Ağustos'ta Cumhurbaşkanlığı görevini Abdullah Gül'den devralacak olan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, son kez Bakanlar Kurulu toplantısına başkanlık etti. Davutoğlu'nun kuracağı hükümet sonrasında yeni kabineye giremeyecek bakanlar da son kez toplantıya katıldı.
2014.08.25 19:09 - Son Güncellenme: 2014.08.25 19:10 - Güncel - HABER MERKEZİ
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında, Başbakanlık Merkez Bina'da düzenlenen toplantı saat 14.15'te başladı.
Ak Parti Genel Başkanlığına adaylığı kesinleşen ve 62. hükümeti kuracak olan Ahmet Davutoğlu da toplantıya katıldı.
Davutoğlu'nun hükümeti kurmasının ardından beklenen kabine değişikliği öncesi bazı bakanlar da son kez Bakanlar Kurulu'na katılmış oldu.
Bakanların makam araçları da Başbakanlık önünde yan yana park ederek ilginç bir görüntü oluşturdu.
Toplantı yaklaşık 4 saat sürdü. Hükümet sözcüsü Bülent Arınç'ın toplantı sonrası açıklama yapması bekleniyor...