Erdoğan, Şehitler Abidesi'nde düzenlenen törene katıldı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Çanakkale'de "Çanakkale Şehitler Abidesi Camisi"nin açılışına katıldı. Açılışa Milli Savunma Bakanı Hulusi Akar ve Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş da katıldı. Erdoğan konuşmasında, "Yokluğu hissediliyordu. Bu yokluğun giderilmesi için de OPET olarak ve THY'den de gelen desteklerle burası yapıldı. Burada ibadethane yoktu.'' dedi
2019.03.18 16:27 - Son Güncellenme: 2019.03.18 16:59 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın konuşmasından satır başları şu şekilde:
Yokluğu hissediliyordu. Bu yokluğun giderilmesi için de OPET olarak ve THY'den de gelen desteklerle burası yapıldı. Mimarisiyle, tam bir özgün mimari olmuş oldu. Ben tüm emeği geçenlerden Allah razı olsun diyorum. Burada ibadethane yoktu. Bu da bize nasip oldu. Şimdi de buradaki bu mescit eksiğini de sağ olsun OPET ailesi ve THY el ele vererek bu da giderilmiş oldu. Şimdi bu kurdelayı keseren Şehitler Abidesi Camii'mizi açmış olalım.



