Erdoğan oyunu kullandı! İşte ilk mesaj!

Erdoğan oyunu kullandı! İşte ilk mesaj!

Cumhurbaşkanı adayı Başbakan Erdoğan, Üsküdar Saffet Çebi İlkokulu'nda ailesiyle birlikte oy kullandı. Oy kullanma işleminin ardından Başbakan açıklamalarda bulundu.

2014.08.10 15:34 - Son Güncellenme: 2014.08.10 15:34 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Erdoğan oyunu kullandı! İşte ilk mesaj!

İşte o açıklama:

 

10 Ağustos Cumhurbaşkanlı seçimleri Türkiye'nin siyasi tarihi açısından önemi çok büyük. Milletimiz aracısız olarak cumhurbaşkanını seçiyor. Gerçekten sakin diyebileceğim ama coşkulu bir süreç geçirdik. Türk demokrasisi için ülkemizi her alanda ilgilendiren bir kararı verilecek. Bu seçimin hayırlara vesile olmasını Allah'tan temenni ediyoruz. Temennim katılımın yüksek olması.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.08.10 15:34 - Son Güncellenme: 2014.08.10 15:34 - HABER MERKEZİ
A