Erdoğan, NATO-Ukrayna Konseyi Oturumu'na katıldı

Erdoğan, NATO-Ukrayna Konseyi Oturumu'na katıldı

Cumhurbaşkanı Erdoğan, ABD'nin başkenti Washington'da NATO Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi kapsamında düzenlenen NATO-Ukrayna Konseyi Oturumu'na katıldı.

2024.07.11 23:03 - Son Güncellenme: 2024.07.11 23:04 - Siyaset - İHA
A
Erdoğan, NATO-Ukrayna Konseyi Oturumu'na katıldı

Cumhurbaşkanı Erdoğan, NATO Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi'ne kapsamında düzenlenen NATO-Ukrayna Konseyi Oturumu'na katıldı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, NATO Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi'ne katılmak üzere geldiği ABD'nin başkenti Washington DC'de temaslarına devam ediyor.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, zirve kapsamında düzenlenen NATO-Ukrayna Konseyi Oturumu'na katıldı.

Erdoğan, oturum öncesinde ayrıca Çekya Cumhurbaşkanı Petr Pavel, Arnavutluk Başbakanı Edi Rama ve Hollanda Başbakanı Dick Schoof ile ayrı ayrı ayaküstü sohbet etti.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2024.07.11 23:03 - Son Güncellenme: 2024.07.11 23:04 - İHA
A