Erdoğan, Kraliçe 2. Elizabeth'in ölümünün ardından taziye mesajı paylaştı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kraliçe 2. Elizabeth'in ölümünün ardından taziye mesajı paylaştı.
2022.09.08 23:02 - Son Güncellenme: 2022.09.08 23:03 - Güncel - HABER MERKEZİ
Erdoğan, mesajında "Kraliyet Ailesi ile dost ve müttefik Birleşik Krallık halkı ve hükûmetine en içten taziyelerimi sunuyorum." ifadelerini kullandı.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kraliçe 2. Elizabeth'in hayatını kaybetmesinin ardından taziye mesajı paylaştı.
Erdoğan, mesajında "Kraliçe II. Elizabeth'in vefatını bugün üzüntüyle öğrendim. Kraliyet Ailesi ile dost ve müttefik Birleşik Krallık halkı ve hükûmetine en içten taziyelerimi sunuyorum." ifadelerine yer verdi.