Erdoğan, kendi sandığından birinci çıktı

Erdoğan, kendi sandığından birinci çıktı

Cumhurbaşkanı Adayı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Üsküdar'da oy kullandığı sandıktan birincilikle çıktı. Erdoğan, 210 oy alırken, Ekmeleddin İhsanoğlu 83, Selahattin Demirtaş ise 30 oyla sandıktan çıktı.

2014.08.10 19:06 - Son Güncellenme: 2014.08.10 19:06 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Erdoğan, kendi sandığından birinci çıktı


 

Cumhurbaşkanı Adayı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Üsküdar'da bulunan Saffet Çebi İlkokulu'nda oy kullandığı 3245 numaralı sandık açıldı. Başbakan Erdoğan, oy kullandığı sandıkta rakiplerine fark atarak, sandıktan birinci çıktı.

Açılan sandıktan Recep Tayyip Erdoğan 210, Ekmeleddin İhsanoğlu 83, Selahattin Demirtaş 30 oy alırken, sandıktan 4 tane de boş oy çıktı.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2014.08.10 19:06 - Son Güncellenme: 2014.08.10 19:06 - HABER MERKEZİ
A