Erdoğan İmparator ile görüştü
Başbakan Erdoğan, Japonya'nın başkenti Tokyo'daki resmi programı kapsamında, İmparator Akihito ile İmparatorluk Sarayı'nda bir araya geldi.
2014.01.08 09:47 - Son Güncellenme: 2014.01.08 09:47 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Japon İmparatoru Akihito ile görüştü.
Başbakan Erdoğan, Japonya'nın başkenti Tokyo'daki resmi programı kapsamında, İmparator Akihito ile İmparatorluk Sarayı'nda bir araya geldi.
Basına kapalı gerçekleşen görüşme, yaklaşık 30 dakika sürdü.