Erdoğan hastane açtı

Erdoğan hastane açtı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Afrika kıtası temasları kapsamında geldiği Somali'de hastane açılışına katıldı.

2015.01.25 14:30 - Son Güncellenme: 2015.01.25 14:30 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Erdoğan hastane açtı

Afrika kıtası temasları kapsamında Cibuti'deki temaslarını tamamlayarak Somali'ye gelen Cumhurbaşkanı Erdoğan, bir hastane açılış törenine katıldı. Somali'nin başkenti Mogadişu'da hastane açılışına katılan Erdoğan'a eşi Emine Erdoğan, kızı Sümeyye Erdoğan, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu da eşlik etti. Açılışın ardından Somali Cumhurbaşkanı Hasan Şeyh Mahmud ile hastaları da ziyaret eden Erdoğan, hastanede yatan çocuklara boyama kitabı hediye etti.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2015.01.25 14:30 - Son Güncellenme: 2015.01.25 14:30 - HABER MERKEZİ
A