Erdoğan, G20 Zirvesi'nde düzenlenen kültürel programa katıldı

Erdoğan, G20 Zirvesi'nde düzenlenen kültürel programa katıldı

Japonya'da düzenlene G20 Zirvesi'ne katılmak üzere Osaka kentinde bulunan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, dünya liderleri ile birlikte zirve kapsamında düzenlenen Liderler Yemeği ve kültürel programa katıldı.

2019.06.28 18:22 - Son Güncellenme: 2019.06.28 18:25 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Erdoğan, G20 Zirvesi'nde düzenlenen kültürel programa katıldı

Japonya'da düzenlenen G20 Zirvesi'ne katılmak amacı Osaka kentinde bulunan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve eşi Emine Erdoğan dünya liderleri ile birlikte zirve kapsamında düzenlenen Liderler Yemeği ve kültürel programa katıldı.

Program sonrasında ise liderler hep birlikte fotoğraf çektirdi. 


 

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2019.06.28 18:22 - Son Güncellenme: 2019.06.28 18:25 - HABER MERKEZİ
A